22.5.2014

Insta Lately

Heippa hei! Täällä on jälleen kamppailtu Elisa viihteen kanssa ja hermohan meinaa kärsimättömällä tyypillä mennä:D Nyt väsään tätä postausta kännykän netillä, jotta saan edes jotain aikaiseksi. Toivottavasti tuon netin saa irtisanottua kesken kauden, koska eihän tästä tuu mitään, että maksaa jostain mikä toimii joskus silloin, kun huvittaa… En voi kyllä hyvällä tahdollakaan suositella kyseistä palvelua:/

Nyt kuitenkin viime viikkojen instagram ja puhelin kuviin!:)

1. Ruohojuuresta ostetut über herkulliset raakasuklaat. Toinen kotimaista tuotantoa ja toinen australiasta. Molemmat todella NAM!:) 2. Omppu/punajuuri/porkkana – mehua itse mehustettuna. Voinen kertoa, et oli aika hyvää!! Mä niin rakastan mun Juice Pressoa <3 3. Smoothie time. 4. Ja vähän selfieta.

1. Fashionstorelta saadut liian ihanat reiskat <3 ja salille lähdössä. 2. Greenz salaatti – oli hyvää! 3. Oottehan jo hakeneet uuden Costumen??:) 4. Lounasta kotona.

1. Birger Jarl hotellin aamupala. Tuli “vähän” syötyä”. 2. Oih <3 3. Tukholma on ihana. 4. Uudet leot jalassa.

1. Huulipunavallankumous ja Lumenen ihanat huulipunat!! 2. Se olis aamupalapuuro vuorossa raikun ja mustikoitten kera. 3. Ulkoilua auringossa. 4. Kesäksi lukemiset tilattu.

Nyt painun ärsyyntymään tästä netin pätkimisestä ja koitan ärsyyntymisestä huolimatta saada edes jotain aikaiseksi.

Ps. Arvatkaas mitä?! Nyt on vaihtopapereissa koululta leimat, joten seuraavaksi lähtee paprut eteenpäin. Kohtuu jännää vaikka vielä ei saadakkaan pitkään aikaan mitään sen tarkempia tietoja..;)

Niin ja käykäähän seurailemassa Instagramissa reaaliajassa kuvia nimimerkillä @Monasdailystyle ! Kivaa torstaita kaikille!

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Enni
    22.5.2014 at 14:48

    Ihan vähän täälläkin tuon Viihteen kanssa säädetään. Digiboksin tallenteethan ei oo toiminu johinki kuukautee, hyvä, että se tv näkyy es joskus. Mulle on selitetty jotenkin niin, että mitään ei voi tehä, jos se netti talon sisällä ei kulje. Mittaajat kävi toteemassa, että kyllä teille se oikea määrä megoja tulee (tietty se on tosin puolet vähemmän, ku liikkeessä luvattiin), joten siis laitteet toimii ja nettikin ainakin tulee siihen kotiovelle asti. Se miten se reitittimestä sitten lähtee eteenpäin on oma juttunsa…
    Ei siitä ehkä siks hevillä irti pääse… :(

    • Reply
      Mona
      22.5.2014 at 19:33

      Joo ei todella!! Jouduin tänään odottamaan TUNNIN puhelimessa ja kahteen kertaan siirrettiin eri paikkaan. Mulla menee niin hermo, että tekis mieli kirjottaa kunnon avautumispostaus aaaargg. Mä en mistään ärsyynny niin paljon kuin surkeesta asiakaspalvelusta. Nyt joudun odottelemaan vaan että toimiiko vai ei ja joskus (en edes tiedä koska) tulee sit vastaus. Ja öh sit vasta voidaan harkita voiko edes sopparia irtisanoa. Eihän se ees voi mennä näin:OO Luulis jo kuluttajasuojankin olevan tässä apuna…. huh, mä niiiin hikeennyn.:D Mä oon vielä ollut ikuisuuden kyseisen yrityksen asiakas ja olisin varmasti jäänyt mieluusti jos olisivat heti asian hoitaneet asiallisesti, mut täähän on jo ihan naurettavaa.. Aivan turhaan maksaa jostain ihan muusta mitä on palvelulta luvattu. Tsemppiä sinnekin siis !! :D

      • Reply
        Enni
        22.5.2014 at 21:55

        Just kiva, tunti? Aika hullua… Mä en oikeesti tiiä voiko sitä irtisanoa. Toisaalta jos ei vaan toimi niinku luvattu, niin miks sellasesta sitten pitäis maksaa. Ehkä oikeesti pitäis vaan sun kirjotella tänne muutama postaus… ;D

        Joo ja siis ei todellakaan ole ainoita tapauksia nämä. Oon lukenut ja kuullut ihan tosi monelta, ettei pelitä. Ei näy telkka, eikä toimi netti. Tai ehkä eniten ärsyttää sekin, että mennään lupaamaan liikkeessä jotain, mitä ei sitten voi toteuttaa (siis netin nopeus hitaampi, koska lähitiennoille ei olekaan asennettu oikenlaista kuitua, eikä tietty ole kaapelitalous)…

        Mäkin hikeennyn! En oo varmaan kuukauteen katsonut mitään digiboksilta, kun ne pätkii ihan KOKO AJAN! Mitään ei voi edes tallentaa, eikä meillä toimi edes se pausenappi siinä digipoksissa. Välillä ei näy edes mitkään kanavat. “Katso tv:tä silloin kuin itse haluat my ass” :D

      • Reply
        Elisan Palstatiimi
        23.5.2014 at 11:27

        Moi Mona!

        Digiboksin oikukas toiminta voi johtua digiboksin ja modeemin välisen verkkoyhteyden toiminnasta. Digiboksin ja modeemin uudelleenkäynnistäminen ja tarvittaessa resetointi olisi hyvä tehdä.

        Olisimme tästä asiasta mieluusti yhteydessä sinuun, mutta asiakastietojen vaihtaminen ei ole varmuudella turvallista tällä alustalla. Voisimme hoitaa homman, jos rekisteröidyt Elisan Palstalle http://palsta.elisa.fi ja lisäät asiakasnumerosi tietoihin ja laitat yksityisviestiä suoraan minulle http://elisa.to/teemikko

        Teemu / Elisan Palstatiimi
        http://palsta.elisa.fi

        • Reply
          Mona
          23.5.2014 at 18:40

          Kiitti asian huomioimisesta Teemu! Olen soittanut jo useasti Elisan asiakaspalveluun ja resetoinnit ja uudelleen käynnistämiset on tehty monta kertaa, joten niiden saralta ei tarvitse enää olla yhteydessä. Nyt kuulemma pitää vaan odottaa vikailmoituksen valmistumista (JA OLLA PÄTKIVÄN NETIN KANSSA x ajan).
          Mikäli taas voit irtisanoa sopparini niin hyvä. Eilen soitin ja kahdesti siirrettiin eri paikkaan ja tunnin odottamisen jälkeen sain kuulla, että ei voi irtisanoa, koska on vikailmoitus menossa. Ihan pöyristyttävää asiakkaan pompottamista. Mukavia ihmisiä teillä luurin päässä on ollut, mutta homma muuten ei kyllä pelitä ei yhtään. Tosi kurjaa asioiden hoitamista.
          Olisin ollut varsinaisen tyytyväinen asiakas mikäli homma olisi hoidettu HETI – olisin saanut samantien vaihtaa netin ja asia olisi kunnossa. Mutta nyt tuntuu, että ei pystytä myöntämään, että palvelu ei vaan yksinkertaisesti toimi niin kuin sen luvataan toimivan ja asiakasta heitellään edes takas.
          Toivottavasti saatte ongelmat laajemmaltikin hoidettua kuntoon.

    • Reply
      Elisan Palstatiimi
      23.5.2014 at 11:26

      Moi Enni!

      Digiboksin oikukas toiminta voi johtua digiboksin ja modeemin välisen verkkoyhteyden toiminnasta. Digiboksin ja modeemin uudelleenkäynnistäminen ja tarvittaessa resetointi olisi hyvä tehdä.

      Olisimme tästä asiasta mieluusti yhteydessä sinuun, mutta asiakastietojen vaihtaminen ei ole varmuudella turvallista tällä alustalla. Voisimme hoitaa homman, jos rekisteröidyt Elisan Palstalle http://palsta.elisa.fi ja lisäät asiakasnumerosi tietoihin ja laitat yksityisviestiä suoraan minulle http://elisa.to/teemikko

      Teemu / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

  • Reply
    Lara
    23.5.2014 at 07:54

    Moi! Mistä teidän olohuoneessa oleva ihana jalkalamppu on hankittu?

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *