Nyt se on virallista, nimittäin Content Corner – Creative Agency!
Kuvat, Johanna Rontu
Meinaan haljeta innosta, sillä vihdoin päästään paljastamaan mitä oikein ollaan puuhattu viimeiset kuukaudet. Joulukuussa muutettiin Content Corner toimiston porukan kanssa uusiin tiloihin Uudenmaankatu 27:ssa sijaitsevaan upeaan vanhaan rakennukseen. Maalattiin seiniä ja asennettiin upea uusi lattia. Samalla päätettiin toteuttaa jo pitkään kytenyt ajatus yhtiöittämisestä.
Meillä on toimistolla kasassa niin mieletön porukka, että miksi ei lyötäisi hynttyyt yhteen ihan virallisesti. Meidän yhteinen tahto on vielä vaikuttajien alaa eteenpäin ja luoda uutta. Ollaan monipuolinen toimisto täynnä osaamista ja kokemusta. Ei tyydytä tarjoamaan pelkästään vaikuttajamarkkinointia, vaan meiltä asiakkaat saavat paljon muutakin. Konseptointia, suunnittelua, pr toimintaa, tapahtumien järjestelyä ja kaikki niin, että me itse vaikuttajat ollaan aina mukana suunnittelemassa. Me uskalletaan yhdessä tällä timanttisella tiimillä rikkoa rajoja ja kurkottaa tähtiin.
Samalla, kun pääsen tekemään töitä näin mielettömien tyyppien kanssa, sain myös ottaa suurella kunnialla vastaan hallituksen puheenjohtajan toimen. Hallitustyöskentely kiinnostaa itseäni paljon ja toivon, että pääsen sitä tulevaisuudessa tekemään enemmänkin. Aika mahtavaa päästä nyt harjoittelemaan hommaa Suomen upeimmassa startupissa!
Joukko eturivin vaikuttajia perusti oman vaikuttajamarkkinointiin erikoistuneen mediayhtiön: ”Todistamme, että kaupallinen sisältö voi olla sitä kaikkein kiinnostavinta.”
Tiedotteesta:
“Suomen parasta vaikuttajamarkkinointia
Tutkimusten mukaan naiset perustavat vähemmän startupeja, ja yhtiön tavoitteena onkin rohkaista, tukea ja työllistää erityisesti nuoria naisia, joita on palkattu hoitamaan myös yrityksen kirjanpitoa, tilintarkastusta ja lakiasioita.
– Koko porukka on täydellä sydämellä mukana ja valmiina ottamaan vastaan isojakin haasteita, Rantala lupaa.
Sara Vanninen, yksi Suomen seuratuimmista vaikuttajista, kokee ettei vaikuttajia oteta vieläkään tarpeeksi ajoissa mukaan kampanjasuunnitteluun, vaikka aiheesta on puhuttu jo pitkään.
– Me aiomme tehdä sen nyt. Tunnemme parhaiten alan trendit ja omat yleisömme, tiedämme mikä toimii ja mikä ei. Sen sijaan, että jokainen suunnittelee omaan kanavaansa tulevia kampanjoita yksin, lyömme luovat päämme yhteen ja suunnittelemme kiinnostavia ja monipuolisia kokonaisuuksia, joissa hyödynnetään sometrendejä ja ajankohtaisuutta.
Vanninen lupaa, että Content Corner Oy panostaa ideointiin ja pohtii erilaisia lähestymistapoja boksin ulkopuolelta.
– Todistamme, että kaupallinen sisältö voi olla sitä kaikkein kiinnostavinta.
Content Corner Oy:n visiona onkin tuoda vaikuttajamarkkinointi uudelle tasolle. Osakkaat uskovat, että yritys voi tarjota asiakkailleen Suomen parasta vaikuttajamarkkinointia. “
Meidän koko tiedote löytyy täältä! :)
Laitathan meidän Content Corner Instagram tilin seurantaan ♥
No Comments